19.4.10

Ja han començat les fases d'ascens a 1a!

Ahir diumenge a les 12h van començar les fases d'ascens a 1a divisió Catalana. Just abans les nostres juvenils van guanyar el seu respectiu partit. Felicitats!!





Tot i perdre 1 a 3 contra el St. Just, l'equip sènior femení del CV AVAP va oferir durant el partit un bon nivell de joc. No obstant, els alts i baixos fruit d'una manca de tensió contínua van allunyar la victòria fins fer-la impossible.




Encara queden 5 partits més per disputar, així que a continuar treballant i sense perdre l'alegria, noies!!




Gràcies Albert per les fotografies!!


3 comentaris:

Paula ha dit...

M'encanten aquestes fotos... lo millor és que surto en alguna foto jajajajaja

Albert ha dit...

Me n'alegro que us hagin agradat les fotos :).

En tinc algunes més, vaig enviar a la Lídia les que em van semblar millors, sí algú en vol més o les vol en format un format més gros que m'ho digui.

Salut i sort i ànims pels partits que queden!

Paula ha dit...

jo les vull totes albert, si et fa falta, et porto un Pen!